keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

A BEAUTIFUL BODY

Kuten otsikosta jo huomaa, kyse on  A beautiful body haasteesta. Suurin osa bloggaajista, joiden tarinoita luen, olivat osallistuneet tähän haasteeseen. Miksi en siis minäkin?

 Puolialastomuus on minulle häpeällistä, näyttäytyä edes täällä sellaisenaan, mitä minä olen. Inhoan löysää, roikkuvaa vatsaani, raskaus arpineen, enkä saa peilikuvasta muodostumaan mitään maailman seksikkäintä pikini vartaloa. Minä olen tälläinen, omassa vartalossani. Miksi en pysty rakastamaan omaa vartaloani juuri tälläisenään. Olenhan saattanut elämääni maailman ihanimman tyttäreni.♥

Lihoin raskauden aikana kaksikymmentä kiloa. Synnytyssaliin jäi kymmenisen kiloa sekä pikkuhiljaa lähti imetyksen aikana. Olen aina ollut kurvikasta muotoa, ja raskaus muutti kehonmuotoa vielä lisää.
Vielä on parikiloa vyötäröllä ja kova on työ saada ne pois. Raskausarvet eivät katoa mihinkään, ne vain haalenevat pikku hiljaa ja jäävät muistoksi siitä, että olen saanut iloita raskaudesta.

Tässä minä pelossa ja itkussa pohdin uskaltaudunko painamaan julkaise nappia vai poistanko suoraan koko tekstin.. Mutta tässä se nyt tulee.. TÄLLÄINEN MINÄ OLEN!

 
 

11 kommenttia:

  1. Hienoa Sini, olet upea! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Sielläkin on uskomattoman upea nainen, ottanut vastaan tämän haasteen. :)

      Poista
  2. Upeaa Sini!! <3 Olet kaunis arpinesi kaikkinesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset

    1. Kuin myös sinäkin, kahden suloisen lapsen äitinä! :)Ole ylpeä vartalostasi! ♥

      Poista
  3. Olet kaunis nainen, hienoa, että lähdit mukaan ja hyvää kesän jatkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Olen itsekkin yllättynyt, että sain rohkeutta ottaa haasteen vastaan!

      Poista
  4. Ihanan rehellinen ja ytimekäs tarina! Kiitos osallistumisesta!
    Sen lisäksi, että olet rohkea, olet oikeasti kaunis!
    Oikein mukavaa loppuviikkoa ison halin kera koko teidän perheelle!

    VastaaPoista