keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Tutustumista.


Hiphei! Ensimmäistä kertaa tehty oma blogi.  Ehkäpäs tähän ensimmäiseen raapusteluun voisin antaa ns. " tutustumisen" aihetta. Olen niin hukassa näiden kaikkien toimintojen kanssa, että piti ystävältäni kysyä neuvoa ( Kiitos siitä Jaanalle), miten luon oman blogisivun ja olin silti peukalo keskellä kämmentä. Noh, ehkä se tästä alkaa rullaantua kun päivät on vielä aikaa katsella tämmösiä hömpötyksiä. :)
  
   Elikkä siis. Olen kaksikymppinen nuori nainen täältä Varsinais-Suomen suunnalta. Asustelen täällä ihanassa rivitalo kaksiossa avopuolisoni ja kohta tulevan esikoisemme kanssa. :)
    Olen niin onnesta soikeana tästä pienokaisen tulosta. <3 Kaiken maan hömpötykset on ostettu ja saatu lahjoja ties kuinka monta.  Tässä olis laskettuun aikaan pari päivää, ja tuntuu että tämä pikkuinen ei tahdo tulla näytille. Siellä se tahtoo visusti pysyä piilossa ja kiusata söpöillä potkuillaan. Ei malta ollenkaan olla levossa. :)
   
Olen tämän päivän ollut niin hukassa tän blogin kanssa, että väänsin sitä peräti 3 tuntia. :D Ei tainnut olla mulle sopiva päivä alkaa tekemään tämmösiä. Sitten luovutin kyllä kun sain tehtyä ns. etusivun valmiiksi, ja siihen se sitten jäikin. Sitten oli pakko saada jotain muuta tekemistä ku silmät melkeen seiso päässä. :D Noh, siihen se sitten päätykin, että aloin tekemään ruokaa, ja itkuhan siinä sitten pääsi. Ei ole mitään tietoa mistä sellanen kohtaus tulikaan, mutta kai tämä raskaus näin loppuvaiheessa myös tuo tunnetiloja esiin. No ihana mieheni tuli sitten lohdutteleen ja siitä siinä sitten päästiin. Tais olla vaan hellyydestä kiinni. ;) Joka tapauksessa, sain nyt sitten aikaseks jotakin kirjoitettua näin alkuunsa. Tää aloittaminen on aina yhtä miettimistä mulla. 

 No ensimmäinen postaus tehty, ja nyt voi jatkaa hyvillä mielin eteenpäin tästä tämän muokkaamista.
 Ehkäpä otamme mieheni kanssa pienen happihyppelyn, niin saa vauvvakin " ulkoiltua", sen jälkeen voikin istahtaa sohvalle ja katsoa niitä kaikkien ihalmoimia salkkareita.! :D Ja jos sais niitä suppareitakin jollakin tavalla esiin. Haluan jo niin sen pienen nyytin syliini. <3

1 kommentti: