perjantai 14. joulukuuta 2012

Paavaliina

Kaikkihan eivät tiedä, mistä blogi nimeni on saanut alkunsa. Syyskuun tienoilla, päätin saada aikaseksi tehtyä oman blogini, josta kauan jo olin "haaveillut". Nimen etsiminen kaikkialta, tuntu mahdottomalta. (Ystäväni auttoi blogin tekemisessä + koitti auttaa myös nimen valinnassa) Mahdottomalta se tuntui, enkä meinannut mitään keksi, mikä olisi pysyvää. Massuasukista, kaikki sitten lähti :

Paavo = oli ensimmäinen nimeki, kun ei vielä tiedetty kumpi sieltä tuleekaan. (Sen kunnian saa mieheni sisko )
Pirkko = oli vaihtoehto nimike, jos olisikin tyttö.
Paavaliina = Saatiin tietää tytöstä, niin äitini sanoi että siitä tulee "paavaliina"

Synnäriltä asti, korttiin kirjoittettu nimike "Paavaliina", on ollut vieläkin ristiäisten jälkeen käytössä. Äitini, siskoni, jotkut kaveritkin sanovat vieläkin sitä "paavaliinaksi". Minä en kerta kaikkiaan osaa sanoa edes oikealla nimellä. :D Minulle tämä pieni ihana enkelini on vieläkin


Vavva
Vauvveli
Vauva
Luna  (Sopii hyvin oikeaan nimeen)
Vadelma
...
 
Tämä siis osoittaa, että tästä lähtien kirjoitan blogiini vain "Paavaliinasta" ja siitä mitä tämän perheen sisällä tapahtuu. Ylimääräinen postaus toivottavasti häviää, enkä tule kirjoittamaan mitään ylimääräistä leipomispostausta, kuten nyt olen :D (Äitiys iski niin päälle, että olen alkanut vain leipomaan ja siivoilemaan)

Yksityiskohtaustan blogini tekstin jossakin vaiheessa siihen mitä oikeasti kirjoitan, kun aikani siihen riittää, ja kun saan aikaseksi.

Oiva nimike siis blogilleni, josta tämä kaikki kertoo!

1 kommentti:

  1. moi, oon tosi pahoillani.. mulla on tänään ollu ihan kauheesti ongelmia bloggerin kanssa! :( mutta yritän nyt uudestaan, itellä kyllä näkyy et olisin lukijasi :)

    ja tää oli kiva postaus, tykkään lukea blogien historiasta :)

    VastaaPoista