torstai 6. joulukuuta 2012

Sisko-Kummitustäti

Tänään rakas isosiskoni tuli kaffittelemaan pitkästä aikaa. ♥ Omatekoista pizzaa & batteria, ennen kaikkea hassuttelua kummityttönsä kanssa. ( En  yli vuoteen juonut energiajuomaan, ja se oli NIIN HYVÄÄ! Koukutus.)



"Sinä olet minun siskoni
en tahdo että kilpailumme jatkuu
sydämeni murtuu.
Sinä olet minun siskoni
en tahdo että erkanemme koskaan
tule mua vastaan.
Oi siskoni mun."
 
 
 
Olemme hyvin siistejä siskoksia, tuosta keittiönpöydästä päätellen. :D Kummilahja lulullekki saapui takas perille kaiverruksesta. Nätin lusikan sai tyttö.
Kuvien muokkaus/laitto, on vähän hakusessa vielä, sisko latas samalla koneella ollessa minulle kuvien muokkausohjelman, ja olen vielä harjoittelupisteessä tämän kanssa. Eiköhän se tästä suju, kun koittaa väkertää jotain tytönkin kuvista. :)
Ikenien kutiamiseen syö jo purulelua
 

1 kommentti: