keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Kaksimielinen kakku!

Nyt se on tehty! Monen tunnin urakka, ja kädet aivan muusia! Mieheni läksiäiskakku, hänen pyynnöstään töihin. Hän itse antoi oman näkemyksensä, ja minä sitten yritin parhaani mukaan sen toteuttaa. Olishan se paremminkin voinut mennä, mutta aloittelijana kelpaa.

Tavallinen pellillinen kakkupohja + päälle pippelimuotista tehty pienikakku. Tää pienempi osuus, oli haastava, koska paisto aika oli hukassa näin pienestä kakusta, ja mä jouduinkin sitten tekemään sen uudelleen, koska se jäi veteläksi pohjasta. Mutta onnekseni sokerimassalla kuorrutus ja värjäys onnistu mainiosti, koska mun hermoillani olisin ollut ihan raivona ja vielä kun sain kakun valmiiksi 00.00. :D

Kakun lisäkkeeksi tehtiin jääpalapippelimuotista suklaita, mutta mä unohdin ottaa niistä kuvan! ne oli niin söpöjä kun tuli muoteista pois.

Jotenkin tekisi mieli laittaa tämä fb, kakkukisaan mukaan, mutta mä en viitsi edes yrittää, jos vaikka ilmiannetaan, taikka on niin sopimaton kakku. Ehkä mä väännän vielä tässä lähiaikoina kakun, ja vielä laitan itseni kisaan mukaan!

Sain myös eilen ihka ensimmäinen tilaukseni mieheni siskolta, ja olen niin täpinöissäni kuin myös vähän hermostunut, kun tässä on vain sunnuntaihin asti aikaa tehdä taikinat ja koristeet, noin. 40:lle perhospipareille. Tästäkö se alkaa, se pienyrittäjyyskö ? ;D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti