maanantai 4. maaliskuuta 2013

Takaperin liukua

Syöminen on vielä vähän ku sylissä makais. ♥

Lulun kanssa pelleiltiin lattialla, ennen nukkumaan menoa, ja neiti oli aivan innoissaan takaperin menostaan, ja sai "rakkulat" molempiin kämmeniinsä, voi pientä. Me taisimme saada miekkosen kanssa, jonkinmoista vatsapöpöä, kun molemmilla on vatsat sekaisin. Mä niin olen kyllästynyt myös näihin käyttämiini e-pillereihin, kun mulla on nyt taas tullut huonovointisuutta, ja koko ajan kylmä.. Haluan niin uudet, ajattelin sen menneen ohi, kun oloja ei enää tullut, mutta nyt kun ostin uudet levyt, aloin uudelleen voiman pahoin.. Niin ärsyttää kun mahakin on turvonnut ku mikäkin hiivapallo, enkä pysty urheilemaan kunnolla, kun tulee pahaolo...

Mä olen kyllä saanut jonkun ihmeen "mammavuoden", kun koko ajan leivon. Tänään sain taas tehtyä 3 pellillistä sämpylöitä. Lulukin voi kohta sanoa äitiä, pullan/sämpylän tuoksuiseksi äidiksi.♥ :)

2 kommenttia:

  1. Voi pientä ku meno ollu niin kova et ihan rakkulat tullu käsiin. On noilla pienillä vaan luja tahdonvoima! :D

    Mäkin tein tossa pari päivää sitte kaks pelliä tavallisia sämpylöitä ja kaks pelliä porkkanasämpylöitä ja löin monta pussia pakkaseen :)

    VastaaPoista
  2. Sama täällä. Ja pullia myös. Pakkaseen hätävaralta yllätysvieraita varten. Mut tuntuu että täällä asustaa joku pullavaras, ku ne katoaa pakkasesta. :D

    VastaaPoista